2017. október 27., péntek

XVI. - Odaégett...


- Te aztán buzgón tanulsz - szólalt meg Peti, aki épp akkor lépett be az ajtón. - Felnéztél egyáltalán a könyvekből? Vagy... - nem volt ideje befejezni a mondandóját, mert hirtelen felpattantam a székből és a konyha felé kezdtem futni.
- Jó, hogy mondod - kiabáltam, majd egy villámgyors puszit nyomtam az arcára. - Persze, hogy felnéztem. Sőt! Főzni is...főztem....
- Odaégett, mi? - Kérdezte mögülem. 
- Aha. Egy kicsit - feleltem.
- Egy kicsit? - Kérdezte döbbent arckifejezéssel. - A szén ehhez képest világít - mondta viccelődve.
- Ha, ha. Jó, hogy nevetsz, de mit fogunk majd vacsorázni? -Érdeklődtem. 
- Esetleg rendeljünk pizzát, vagy... - ajánlotta fel, de most megint félbe szakítottam...
- A pizza jó ötlet. Megrendeled? Addig én eltakarítom a romokat - kacsintottam, majd kezébe nyomtam a telefont. Jómagam pedig elindultam a fürdőszobába, hogy kivigyem a "romok" takarításához szükséges anyagokat. Közben hallottam, ahogy Peti megrendeli a pizzát - a szokásos menüt. 

/ Affy /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése